piątek, 27 listopada 2015

HEAN płyn micelarny z tonikiem 2 w 1

Tym razem kolejna recenzja płynu micelarnego,  który testowałam. Dziś pod lupę bierzemy płyn micelarny z tonikiem od  HEAN.
Płyn ten zakupiłam sama, nie pochodzi z żadnej współpracy.Postanowiłam sprawdzić na swojej skórze coś zupełnie innego niż mój ulubiony płyn BeBeauty z Biedronki.
Jak się sprawdził? Czy warto go kupić? Zapraszam do dalszego czytania.


 


Płyn micelarny z tonikiem 2 w 1

Delikatna formuła do codziennego oczyszczania twarzy i skóry wokół oczu.

Składniki aktywne zawarte w płynie to: d-panthenol, mocznik, gliceryna, wyciąg z ogórka.

Działanie: Skutecznie oczyszcza twarz i okolice oczu z zanieczyszczeń, nadmiaru sebum i makijażu, bez naruszania naturalnej warstwy hydro-lipidowej skóry. Intensywnie nawilża, pielęgnuje i odświeża. Łagodzi i tonizuje. Zapobiega wysuszeniu i uczuciu ściągnięcia skóry. Skóra pozostaje miękka i ukojona.
Łagodna formuła o fizjologicznym pH nie wymaga spłukiwania!
- zastępuje tonik, mleczko i wodę
- zatrzymuje makijaż i zanieczyszczenia na waciku.

Sposób użycia: Stosować 1 lub 2 razy dziennie . Oczyszczać skórę przy użyciu płatków kosmetycznych. Przebadany dermatologicznie, bez alergenów, bez zapachu.

Składniki: Aqua, PEG-8, Poloxameryl184, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Polyaminopropyl Biguanide, Glycerin, Panthenol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruits Extract, Sodium Chloride, Urea, Triethanolamine.


 



Zostało mi jeszcze mniejsze pół opakowania, dlatego śmiało mogę podzielić się z Wami swoją opinią  na temat tego produktu. 
Płyn stosuję codziennie wieczorem w celu oczyszczenia skóry twarzy. Radzi sobie całkiem nieźle, ale nie idealnie. 
W porównaniu z wcześniejszym płynem marki DermoFuture Precision. Aby dokładnie oczyścić twarz z makijażu zużywam więcej wacików niż przy wspomnianym płynie. To jest jedyny minus tego płynu.
Skóra po użyciu jest naprawdę miękka i nawilżona, nic nie szczypie, nie podrażnia.Nie ma uczucia ściągnięcia skóry tak jak obiecuje nam producent. Nie uczulił mnie ani nie zapchał. Cena za 200 ml również jest na wielki plus, bo zapłaciłam za niego jakieś 5 zł z groszami. 
Płyn ten nie jest przeznaczony do demakijażu oczu. A, że jestem osobą, która musi wszystko sprawdzić, by Wam dokładnie opisać to użyłam tego płynu do demakijażu oczu. No i mogę Wam powiedzieć jedno - do oczu się nie nadaje :)
Słabo radzi sobie z tuszem, dlatego do demakijażu oczu używam innego płynu. Ale nie takie jest jego przeznaczenie. Bo do skóry jest bardzo dobry. Widziałam też wersję płynu HEAN 3 w 1, dlatego będzie on następnym płynem jaki zakupię :)
Za tę cenę warto go wypróbować :)



 







4 komentarze:

  1. O ciekawie :) a ten biedronkowy radził sobie z makijażem oczu ? Ciekawa jestem bo jeszcze go nie miałam ;) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ten niebieski z Biedronki jest idealny - nie podrażnia oczu, natomiast wersja różowa jest przeznaczona do cery wrażliwej, ale po nim oczy pieką niesamowicie i łzawią. Dlatego z Biedronki tylko ten niebieski :) różowego już nigdy więcej nie kupię.

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tego produktu. Z Hean mam kilka produktów, ale raczej z kolorówki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolorówki też często kupuję :) przeważnie tusze, również pozdrawiam!

      Usuń