czwartek, 12 listopada 2015

DF5 WOMAN - szampon przyspieszający wzrost i zapobiegający wypadaniu włosów od DermoFuture Precision



Dzisiaj mam dla Was post na temat szamponu, który testowałam w ramach współpracy z Twoje Źródło Urody. Szampon testowałam przez miesiąc. Jakie są moje wrażenia? Czy się u mnie sprawdził? Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do dalszego czytania.





SZAMPON DF5 WOMAN  -  przyspieszający wzrost włosa zawiera kompleks rapidityNEW-5Her, który zwiększa przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosowego, co stymuluje szybszy wzrost włosa. Pobudza włosy do wzrostu, a także dotlenia skórę głowy. Cebulka włosowa i zakotwiczenie są znacznie wzmocnione. Szampon łagodnie myje włosy i oczyszcza je, w  delikatny sposób wymywając złuszczony naskórek skóry głowy. Wyraźnie nawilża, dotlenia i łagodzi podrażnienia. Stosowanie szamponu DF5 powoduje, że włosy są miękkie i lśniące. Uzupełnieniem składu jest witamina B5, która nawilża, wygładza i pogrubia włókna włosów, nadaje im połysk, ułatwia rozczesywanie, zapobiega rozdwajaniu się końcówek, dzięki czemu włosy łatwiej się rozczesują i nie elektryzują się. 

Sposób użycia: 

Niewielką ilość szamponu wmasować w mokre włosy i skórę głowy, dokładnie spłukać. W razie potrzeby czynność powtórzyć. Wyłącznie do użytku zewnętrznego. Unikać kontaktu z oczami i uszkodzoną skórą. W przypadku dostania się preparatu do oczu natychmiast przepłukać dużą ilością czystej wody. Nie stosować po upływie terminu ważności. 







DZIAŁANIE SZAMPONU:

- PRZYSPIESZA WZROST WŁOSÓW
- CHRONI PRZED NADMIERNYM WYPADANIEM WŁOSÓW
- ODBUDOWUJE CEBULKI WŁOSÓW
- DZIAŁANIE POTWIERDZONE KLINICZNIE
- PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE


MOJA OPINIA: 

 
Szampon zamknięty jest w wygodnej tubie, zamknięcie typu klik, które jest solidne, nie zacina się. Po miesiącu stosowania zamknięcie nie uległo żadnym uszkodzeniom typu pęknięcie czy naderwanie plastiku.

Tubę wygodnie i stabilnie trzyma się w ręku, nie wyślizguje się z mokrych rąk. Design produktu jest prosty, klasyczny, przejrzysty. 
Zapach szamponu jest delikatny o wyczuwalnej słodkiej nucie, barwy przezroczystej. Opakowanie zawiera 200 ml produktu. Ważność 12 miesięcy od otwarcia.


Szampon ten idealnie sprawdził się na moich długich włosach. Jak Wam już pisałam w poprzedniej recenzji szamponu od dr. Organic mam mieszane włosy i ten szampon od DermoFuture Precision doskonale oczyścił je z nadmiaru sebum i zanieczyszczeń. Jedno mycie włosów w zupełności wystarczy, by cieszyć się świeżą fryzurką następnego dnia. Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy z martwego naskórka. Dobrze się pieni, wystarczy niewielka ilość szamponu, by umyć nim włosy. Jest bardzo wydajny, używam go od miesiąca, średnio myję włosy co drugi dzień a mam jeszcze połowę opakowania. Włosy po użyciu tego szamponu są miękkie i lśniące, nie plączą się, łatwo się je rozczesuje, a przy długich włosach jest to niezwykle ważne. 

Czy przyspieszył wzrost włosów?

Trudno powiedzieć, ponieważ mam długie włosy, ale zauważyłam u siebie, że zaczęły mi rosnąć od nasady krótsze włoski, co mnie bardzo cieszy. Moje włosy są cienkie i fajnie jak się nieco zagęszczą. Produkt naprawdę jest warty wypróbowania.


Szampon testowałam dzięki akcji Testuję z Twoim Źródłem Urody.





 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz