wtorek, 3 listopada 2015

Duet od Rimmel - pierwsze wrażenia

Witajcie, dziś opiszę Wam moje pierwsze wrażenia z testowania kosmetyków marki Rimmel.
W testowym pudełeczku znajdował się podkład Match Perfection w odcieniu 010 LIGHT PORCELAIN oraz maskara SUPER CURLER 24 HR.













Jeśli chodzi o podkład to ogromnym plusem jest gama kolorystyczna. Każda z nas znajdzie odpowiedni odcień dla siebie. Cała gama obejmuje 8 odcieni:

  • 010 LIGHT PORCELAIN
  • 100 IVORY
  • 102 LIGHT NUDE
  • 103 TRUE IVORY
  • 200 SOFT BEIGE 
  • 201 CLASSIC BEIGE
  • 203 TRUE BEIGE
  • 300 SAND 

Jeśli chodzi o podkłady to zawsze wybieram najjaśniejszy odcień. Mam jasną cerę i muszę wybierać jesienno-zimową porą jaśniejsze podkłady. I tutaj trafiłam z kolorem prawie idealnie. Po lecie pozostała mi lekka opalenizna, dlatego bardziej dopasowanym odcieniem byłby dla mnie odcień 100 IVORY, którego kolor miałam możliwość sprawdzić, dzięki załączonym próbkom. Jednak na zimę odcień 010 będzie w 100 % dopasowany do odcienia mojej skóry. 
Pierwsze wrażenia z testu podkładu wypadły całkiem pomyślnie. Podkład idealnie stapia się ze skórą. Bardzo łatwo rozprowadza się go po twarzy. Najbardziej urzekł mnie jego zapach.

Plusy:
- łatwa aplikacja 
- przyjemny zapach
- nie pozostawia smug
- nawilża
- rzadka konsystencja, dla mnie to plus, bo lepiej się na takich podkładach pracuje

Minusy:
- trwałość - nie jest to bardzo trwały podkład. Przypudrowany trzyma się na skórze dłużej.
- różowe tony - nie przepadam za podkładami z różowymi tonami, odcień 010 jest lekko różowy, natomiast odcień 100 już tych tonów nie posiada.









Tusz RIMMEL SUPER CURLER 24 HR




Byłam bardzo ciekawa tego tuszu. Widząc zdjęcia na blogach, w których ukazany był efekt - dawałam mu duże szanse na stanie się moim ulubieńcem. Niestety zawiodłam się, nie spełnił moich oczekiwań. Producent zapewnia podkręcenie - u mnie rzęs w ogóle nie podkręcał. Zalotka musi być użyta, by były podkręcone. Praktycznie w ogóle nie widać, bym go miała na rzęsach. A szkoda, bo wiązałam z nim wielkie nadzieje. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz