czwartek, 22 października 2015

Inspiracja Calvin Klein Euphoria Woman

Perfumy... Któż ich nie lubi? Ja uwielbiam, przez moje ręce przewinęło się ich sporo, zazwyczaj są to perfumy średniej półki cenowej, choć nieraz miałam i używałam perfum i wód toaletowych tzw. niszowych.
Wiele firm produkujących perfumy wzoruje się na znanych światowych markach i zapachach. Tworzą inspiracje na bazie danego zapachu. I właśnie o jednej takiej inspiracji będzie dzisiejszy wpis. Poniżej przedstawiam Wam ową inspirację :)










Całkiem niedawno udało mi się wygrać na fanpage FOX Perfumes TUTAJ flakonik perfum o pojemności 15 ml. Łut szczęścia, bo w losowaniach rzadko kiedy udaje mi się coś wygrać. Wybrałam inspiracje D10 - odpowiada ona zapachowi Calvin Klein Euphoria. 





Oryginalnego zapachu nigdy nie miałam, więc nie mogę stwierdzić, czy inspiracja pachnie identycznie jak Calvin Klein Euphoria.
Gdy otrzymałam przesyłkę od razu sprawdziłam zapach czy będzie w moim guście. Zapach mi się spodobał, jest intensywny, ale nie duszący. Jedno psiknięcie wystarczy, aby cieszyć się długo pięknym zapachem. W przypadku cięższych perfum zawsze psikam się raz, ponieważ nie lubię być przytłoczona zapachem, a już na pewno nie tak, by ciągnął się on za mną na kilometr, jak to nieraz miałam okazję czuć idąc za jakąś paniusią w średnim wieku. Od razu mnie od takich osób odrzuca, ponieważ ilość użytego zapachu przytłacza....
A jak z trwałością? Powiem Wam szczerze, że utrzymują się naprawdę  długo, nieraz na drugi dzień czuć jeszcze zapach na ubraniu.












Jestem zadowolona, bo trafiłam na fajny zapach, który mi osobiście się podoba. I cieszy mnie fakt, że firmy tworzą właśnie takie inspiracje, ponieważ mamy możliwość sprawdzenia zapachu, poznania go a dopiero później możemy zdecydować się na zakup oryginału. Lista zapachów na Fox Perfumes jest naprawdę długa, możecie sprawdzić TUTAJ 
Cena za 15 ml to 14,99 za 50 ml- 40 zł. Akurat do końca tego tygodnia mają promocję 50 ml za 29 zł a 15 ml za 10,99 zł :) Naprawdę warto :)









4 komentarze: