środa, 21 października 2015

CelluOff - 4 tydzień

Witajcie,
dzisiaj krótka notka na temat stosowania preparatu CelluOff po 4 tygodniach. Nie będzie to jakiś mega długi wpis, ponieważ w poprzednim opisywałam Wam produkt i wszelkie niezbędne o tym produkcie informacje.
Dzisiaj mija 4 tydzień mojej przygody w walce z cellulitem. Jakie są moje wrażenia po tych 4 tygodniach?
Same tabletki nie wystarczą, by zwalczyć cellulit, ja oprócz stosowania tego suplementu kilka razy w tygodniu ćwiczę. Jest to 10 minutowy trening na pośladki z Mel B. oraz trening na brazylijskie pośladki Ewy Chodakowskiej. Oprócz ćwiczeń codziennie mam dawkę dodatkowego ruchu odprowadzając i przyprowadzając dzieci ze szkoły i przedszkola.
Jeśli chodzi o efekty po 4 tygodniach zauważyłam niewielką poprawę, skóra jest bardziej elastyczna, jędrniejsza, cellulit jest jeszcze widoczny. Ale ja nie mam jakiegoś wielkiego cellulitu, jest on widoczny jedynie po ujęciu skóry w fałd. Efekt działania tego preparatu po 4 tygodniach mogę porównać do skóry tuż po aplikacji kremu silnie ujędrniającego.  Ja jestem zadowolona i walczę dalej :) Jestem ciekawa jakie będą efekty po 8 tygodniach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz