czwartek, 26 listopada 2015

Świąteczne zestawy z DermoFuture idealne na prezent

Nieuchronnie zbliżamy się do najbardziej wyczekiwanych przez Polaków świąt w roku. Przed nami jeszcze Mikołajki
i tu jak zawsze pojawia się odwieczny problem: jaki wybrać prezent, by się spodobał. O ile skomponowanie prezentu  dla dzieci  jest  proste, to dla dorosłych członków rodziny może być problemem.
Dziś pokażę Wam jakie zestawy świąteczne ma w swojej ofercie DermoFuture Precision.
Swój prezent świąteczny otrzymałam w połowie listopada. Wcześnie, prawda? A to wszystko za sprawą Michała
z bloga Twoje Źródło Urody, który tak pozytywnie mnie zaskoczył. Sama mogłam wybrać zestaw, który chcę otrzymać. Wybrałam zestaw zawierający płyn micelarny oraz intensywną kurację do twarzy z nanopeptydami i komórkami macierzystymi z kosmetyczką.




W ofercie DermoFuture Precision znajdziecie kilka zestawów zarówno dla kobiet jak i mężczyzn zapakowane w kosmetyczki. Są idealnym prezentem na zbliżające się Mikołajki czy też pod choinkę. Na pewno produkty Was nie zawiodą, bo już kilka testowałam i jestem zadowolona. 




1. Kompleksowa pielęgnacja przeciw wypadaniu włosów DF5




 

Dostępna  w dwóch wariantach. W obydwu zestawach znajduje się kuracja przeciw wypadaniu włosów oraz szampon przeciw wypadaniu włosów lub szampon przeciwłupieżowy.


2. Regenerująca kuracja z witaminą C + płyn do demakijażu



3. Zastrzyk serum z kwasem hialuronowym + płyn do demakijażu

 

4. Kuracja  z nanopeptydami + płyn micelarny


 


 


 

 




Zestawy Spa Vintage Body Oil pakowane są w śliczne torebki. W ofercie macie do wyboru:

1. z olejem abisyńskim


2. z olejem arganowym


3. z olejem makadamia


4. z masłem shea



5. kompleksowa pielęgnacja dla gładkiej skóry z olejem abisyńskim


6. kompleksowa pielęgnacja dla gładkiej skóry z olejem arganowym



Z serii Spa Vintage Body Oil miałam zestaw z olejem abisyńskim zawierający masło do ciała oraz olejek do kąpieli. 
O masełku pisałam Wam TU.
Jak widzicie zestawy są elegancko zapakowane. A Wam który zestaw przypadł do gustu?


 
 
 
 
 
 









 
 


 

 



 

2 komentarze:

  1. Interesujące zestawy :) Z przyjemnością wypróbowałabym kurację z witaminą C i płyn do demakijażu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten płyn do demakijażu jest świetny :) pisałam o nim na blogu :) pozdrawiam

      Usuń