środa, 1 lipca 2015

ŻEL BALEA PARADISE BEACH

Dzisiaj nowy post a w nim o bardzo przyjemnym żelu pod prysznic BALEA PARADISE BEACH.



Żel otrzymałam jako wygraną w rozdaniu blogowym. Egzemplarz, który mam to Paradise Beach z ananasem i kokosem. Jest to mój pierwszy żel Balea, ale jestem nim zachwycona. Żel przyjemnie pachnie kokosem, zapach długo utrzymuje się na skórze. Świetnie myje, swoim dzieciom dodaję go do wanny - bardzo dobrze się pieni, a dzieciaki uwielbiają jego zapach. Żel ma kolor różowy. Pojemność 300 ml. 



SKŁAD:  AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYLBETAINE, SODIUM CHLORIDE, COCO-GLUCOSIDE, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, GLYCERYL OLEATE, GLYCERIN, INULIN, LECITHIN, POLYQUATERNIUM-7, CITRIC ACID, STYRENE/ACRYLATES 
COPOLYMER, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM SULFATE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL, PARFUM, SODIUM BENZOATE, PHENOXYETHANOL,CI 16185,CI 42051.




Używaliście jakiś żel z Balea? Jakie wrażenia?



2 komentarze:

  1. Niestety nie miałam okazji stosować ale połączenie ananasa i kokosa to musi być szał :) UWielbiam taki zapach , chętnie zrobię zaopatrzenie w taki żzel następnym razem

    OdpowiedzUsuń