czwartek, 2 lipca 2015

NIVEA Care - lekki krem odżywczy

Wiele z Was miała możliwość przetestowania nowego kremu, jaki na rynek kosmetyczny wypuściła firma NIVEA. 
Całkiem niedawno na stronie internetowej firmy była możliwość zgłoszenia się do testów tego kremu. Szczęście dopisało i zostałam testerką.



NIVEA Care to prawdziwa innowacja wśród kremów. Jak zapewnia producent krem szybko się wchłania, nie pozostawiając na twarzy lepkiego filmu. Delikatnie pachnie, podobnie jak ten zwykły krem w niebieskim opakowaniu.
Krem przeznaczony jest do każdego typu cery. Tu akurat to żadna nowość, bo marka NIVEA ma też w swoim asortymencie kosmetyki do pielęgnacji niemowląt i dzieci. Sama używałam do pielęgnacji skóry swoich dzieci produktów marki NIVEA i byłam bardzo zadowolona.
Ale wróćmy do kremu - jest on w 100% taki jakim opisuje go producent. Odżywia oraz bardzo szybko się wchłania - naprawdę szybko i tu wielki plus :) NIVEA Care stosuję jako bazę przygotowującą skórę twarzy do makijażu. I tutaj jestem mile zaskoczona. Podkład nałożony na ten krem wygląda bardzo naturalnie. Podkład nakładam beautyblenderem, dzięki czemu na swej twarzy nie zobaczymy efektu maski. Krem nie powoduje ważenia się podkładu, co w przypadku innych kremów miało u mnie miejsce. Pojemność 50 ml. Cena regularna kremu w Rossmannie to 13,99 zł, teraz jest w promocji za 9,99zł. Ja z pewnością zakupię następne opakowanie :) 




SKŁAD: Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Olus Oil, Cetyl Alcohol,
Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Linalool,
Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Limonene, Parfum.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz