wtorek, 7 lipca 2015

KOSMETYKI Z BIEDRONKI CZ.2

Dzisiaj druga część biedronkowych kosmetyków. W tej części opiszę Wam nawilżający krem do rąk oraz matową szminkę.




bebeauty - nawilżający krem do rąk

Produkt hypoalergiczny, ekspresowo nawilża i wygładza. Przeznaczony do skóry normalnej i suchej.
Przebadany dermatologicznie. Pojemność 125 ml.



OPIS PRODUCENTA:

Krem do rąk zapewnia długotrwałe nawilżenie i poprawia elastyczność naskórka. 
Olej macadamia chroni, zmiękcza i wygładza suche dłonie. Formuła zapewnia 
komfortową pielęgnację, błyskawicznie się wchłania bez pozostawienia uczucia lepkości 
dłoni. Codzienne stosowanie wygładza i odżywia skórę rąk.

Sposób użycia: Nanieś krem na dłonie, wmasuj do całkowitego wchłonięcia. Stosuj po każdym umyciu rąk oraz przed wyjściem na zewnątrz. 




SKŁADNIKI: Aqua, Glycerin, Hydroxyethyl Urea, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate SE,
Cetyl Alcohol, Cyclomethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Stearic Acid, Panthenol, Carbomer,
Sodium Hydroxide, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Limonene, 
Linalool, Alpha-Isomethylionone, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol.

Moja opinia:

Krem zakupiłam tuż po zimie, wybierając się na zakupy zapomniałam posmarować swoje
dłonie kremem. A, że jestem osobą, która nie lubi mieć suchych i szorstkich dłoni musiałam
poratować się jakimś kremem. Udałam się na szybki przegląd biedronkowych półek, do koszyka 
wrzuciłam nawilżający krem. W Biedronce są bodajże 3 wersje kremów do rąk bebeauty. 
Krem ma przyjemny, delikatny zapach. Faktycznie, dobrze wmasowany szybko się wchłania.
Dłonie wyglądają młodziej, są dobrze nawilżone i odżywione. Są gładkie i miłe w dotyku.
Cena za ten krem to 3 złote z groszami, a więc niewiele za krem. U mnie krem się sprawdził, 
nawet teraz pisząc dla Was tego posta mam posmarowane dłonie kremem i nic a nic się nie klei
do klawiatury :)



bebeauty matte lipstick - matowa pomadka do ust



Swego czasu można było zakupić w Biedronce pomadki do ust. Wybrałam dla siebie matową
pomadkę nr 05.


Szminka jest w kolorze koralu, na ustach wygląda całkiem fajnie. Nie jest to jakoś długotrwała
pomadka, ale ja bardzo rzadko sięgam po szminki, więc jak dla mnie wystarczy. Moich ust nie
wysuszyła, ale ja na każdą szminkę daję odrobinę błyszczyka, by usta były bardziej nawilżone.
Poniżej możecie zobaczyć jak szminka prezentuje się na dłoni i na ustach.






Podoba się Wam ten kolor?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz