wtorek, 23 lutego 2016

NORMACNE PREVENTI regulująco - oczyszczający krem na noc.

Dzisiaj na blogu recenzja regulująco - oczyszczającego kremu na noc marki Dermedic.
Krem ten otrzymałam w ostatniej paczce razem z kremem na dzień oraz z serum ( recenzja serum wkrótce ukaże się na blogu).
Jak działa? Czy warto go wypróbować? O tym przekonacie się w dalszej części posta.








NORMACNE PREVENTI Regulująco - oczyszczający krem na noc.

Reguluje pracę gruczołów łojowych - zawarty w kremie Cynk (Zincidone) zapobiega nadmiernemu wydzielaniu sebum, łagodzi podrażnienia skóry.

Działa antybakteryjnie - Kwas salicylowy ( Acidum Salicylicum) wraz  z Sensiva S.C. 50 likwidują przyczyny powstawania zmian trądzikowych powodowanych przez bakterie P. acnes. Acidum Salicylicum ponadto przyspiesza odnowę komórek naskórka, redukując widoczność przebarwień po mikrourazach trądzikowych. W efekcie poprawia koloryt i strukturę skóry.

Przywraca skórze zdrowy wygląd - aktywny kompleks kwasów AHA i L-Argininy działa rozjaśniająco, usuwa martwe komórki naskórka, spłyca drobne nierówności, przywracając jednolity wygląd skórze.









ZALECANY DO: 
codziennej pielęgnacji skóry mieszanej i tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. 
Do stosowania na noc. Najlepsze efekty pielęgnacyjne uzyskuje się, stosując do oczyszczania Antybakteryjny żel do mycia twarzy z serii NORMACNE Preventi. 




SPOSÓB UŻYCIA:
codziennie wieczorem nanieść na oczyszczoną skórę twarzy, delikatnie wmasować.




Ingredients: Aqua, Caprylic/Capric Trigliceride, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, 
Ceteareth-33, Glycolic Acid, Arginine, Glycerin, Methylpropanediol, Polyacrylamide, 
C13-14 Isoparafin, Laureth-7, Triethanolamine, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, Allantoin, 
Salicylic Acid, Zinc PCA, Ethylhexyglycerin, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate,
Parfum.







MOJA OPINIA:

Zapach: 
zapach jest delikatny, świeży, energetyzujący zbliżony do zapachu kremu na dzień. Perfum zastosowany w tym kremie niejednej kobiecie przypadnie do gustu. 

Konsystencja:
krem jest rzadszy od kremu na dzień,  lepiej rozprowadza się go po twarzy. Ma konsystencję lekkiego żelu barwy białej.





Opakowanie:
krem zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z pompką. Takie opakowanie większość osób sobie ceni, ponieważ jest bardziej higieniczne.  
By wydobyć krem należy przekręcić pompkę zgodnie 
z oznaczeniem na górnej części pompki.




Od jakiegoś czasu na mojej twarzy pojawiały się niechciane niespodzianki w postaci wyprysków. Najczęściej znajdowały się na brodzie. Nie wiem skąd ten wysyp, bo nie zmieniałam kosmetyków i nie zauważyłam, by po użyciu jakiegoś konkretnego kosmetyku nastąpiło takie bum na twarzy. Może hormony nie wiem... Dlatego, kiedy wybierałam kosmetyki do testów wybrałam również regulująco-oczyszczający krem na noc. Zależało mi bardziej na działaniu regulującym niż oczyszczającym. Chciałam pozbyć się niechcianych gości. Krem stosuję regularnie, codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, dzięki tej regularności praca gruczołów łojowych uregulowała się. Z mojej twarzy zniknęły czerwone wypryski, nie pojawiły się na ich miejsce nowe. Moja skóra na twarzy wygląda lepiej, mogę śmiało rzec, że ten krem działa jak lek dla skóry skłonnej do zmian trądzikowych. 





Krem łatwo rozprowadza się po twarzy. Po nałożeniu skóra jest mocno nawilżona, po delikatnym wmasowaniu kremu twarz staje się matowa. No mi ten efekt bardzo się podoba :) 
Jestem bardzo zadowolona  z tego kremu, naprawdę działa.















Krem jest hypoalergiczny, należy przechowywać go w temperaturze 8-25 stopni Celsjusza.
Krem możecie zakupić na stronie www.dermedic.pl w cenie 37,70 zł/ 55g. 


Serdecznie polecam.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz