sobota, 6 lutego 2016

Dermedic Hydrain3 Hialuro - krem nawilżający o dogłębnym działaniu

Moja cera  jest cerą mieszaną. Miejscami ulega przesuszeniu. Pielęgnacja cery mieszanej jest bardziej wymagająca niż u pozostałych typów cery. Ponieważ w swej pielęgnacji musimy uwzględnić kosmetyki przeznaczone do cery suchej jak i tłustej. Błędnym przeświadczeniem jest to, iż skóra mieszana czy też tłusta nie wymaga nawilżenia tylko zmatowienia. Jest to nieprawdą - każdy rodzaj cery wymaga nawilżenia.

Dziś przedstawiam Wam krem, który na pewno wiele z Was zna, może nawet i używa.




Kosmetyków marki Dermedic nigdy wcześniej nie stosowałam, dlatego bardzo się cieszę, że mam możliwość ich poznania.
Krem otrzymałam do testów w ramach współpracy.




Na początek kilka słów od producenta:

HYDRAIN3 HIALURO Krem nawilżający o dogłębnym działaniu.

Przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania oraz zatrzymuje wodę w naskórku
- kompleks Hydroveg VV - utrzymuje optymalne nawilżenie warstwy rogowej skóry. Ogranicza TEWL ( transepidermalną utratę wody), zapewniając równowagę hydrolipidową w naskórku. Wspomaga naturalne właściwości bioprotekcyjne skóry.

Zintensyfikowany system nawadniania skóry - Hyaluronic acid - kwas hialuronowy i Urea - odpowiadają za wybitne właściwości nawilżające preparatu i długi czas jego działania.

SPF 15 - chroni skórę przed niekorzystnym działaniem promieniowania UVA i UVB.

Nie zatyka porów > Nie pozostawia tłustego filmu > Doskonały pod makijaż

ZALECANY DO:
pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i odwodnionej.

SPOSÓB UŻYCIA:
nanieść na twarz, szyję i dekolt równomierną warstwę preparatu i pozostawić do wchłonięcia.

Produkt hypoalergiczny z wodą termalną.
Wyprodukowano w  warunkach farmaceutycznych. 
Przebadany dermatologicznie.





Składniki: 

Aqua, Octocrylene, C 12-15 Alkyl Benzoate, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, Stearyl Alcohol, Isohexadecane, Caprylic/Capric Trigliceride, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (nano), Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, Lysine, Allantoin, Lactic Acid, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Stearic Acid, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Parfum, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate.



Moja opinia:

Opakowanie: Krem otrzymujemy zapakowany w kartoniku. Wewnątrz znajduje się szklany słoiczek wykonany z matowego niebieskiego szkła. Krem zabezpieczony jest srebrną folią, dzięki czemu mamy pewność, że produkt nie był używany.




Zapach: Pierwsze co mnie urzekło w tym kremie to zapach. Krem pachnie pięknie, wyczuwalny jest w nim zapach świeżego ogórka. Jego zapach przypomina mi zapach kremu matującego z Clareny, którego używałam.


Konsystencja: Krem jest dość gęsty o bogatej konsystencji i białej barwie.







Pojemność: Opakowanie zawiera 50 g kremu. Krem jest bardzo wydajny. Niewielka ilość wystarczy, by pokryć nim twarz.

Działanie: Jeśli chodzi o działanie tego kremu mogę śmiało stwierdzić, że jest skuteczny. Dogłębnie nawilża skórę na długi czas. Nie uczulił mnie ani nie zapchał. Jeśli chodzi o jego aplikację to muszę go dłużej wmasowywać niż inne kremy, które stosowałam. Ale jakoś bardzo mi to nie przeszkadza. 
Skóra po aplikacji jest miękka i gładka w dotyku. Poziom nawilżenia skóry utrzymuje się bardzo długo. Producent zapewnia, iż krem jest doskonały pod makijaż. Owszem , ale... 
No właśnie jest małe "ale" - krem pozostawia tłusty film, który powoduje, iż twarz niemiłosiernie się świeci. Jego czas wchłaniania jest za długi. Po nałożeniu podkładu efekt świecącej skóry nadal się utrzymuje. Jedynie po nałożeniu pudru matującego buzia wygląda przyjemnie, matowo. 
Ogromnym plusem tego kremu oprócz działania jest bogaty skład oraz zawartość filtrów UV.





Krem bardzo dobrze sprawdza się na mojej mieszanej cerze. Jestem bardzo zadowolona i użytkuję go z przyjemnością. Krem możecie zakupić w internecie, aptekach lub na stronie producenta www.dermedic.pl . Znajdziecie tam bogatą ofertę kosmetyków. Cena na stronie producenta 44,90 zł.

Recenzja jest rzetelna, nie ma na nią wpływu fakt, iż produkt otrzymałam w ramach współpracy.





Serdecznie polecam :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz