poniedziałek, 29 czerwca 2015

LUKSJA REVIVE - żel pod prysznic

Witajcie po weekendzie. Dzisiaj mam dla Was recenzję żelu pod prysznic Luksja.
Żel otrzymałam do testów zgłaszając się na portalu wizaz.pl.
Do wyboru dostępne były dwa zapachy: granat & marakuja oraz z masłem shea.
Mój wybór padł na granat i marakuję, ponieważ bardziej preferuję owocowe kosmetyki.




Opis producenta:

Jest to soczyście energetyczny żel pod prysznic, który pielęgnuje, nawilża i wygładza 
skórę już w momencie mycia. Luksja Revive zawiera naturalne ekstrakty z owoców 
granatu i marakui. Właściwości nawilżające produktu zostały potwierdzone 
w badaniach laboratoryjnych. Produkt testowany dermatologicznie.

MOJA OPINIA:

Żel jest bardzo wydajny, dobrze się pieni. Przyjemnie nawilża skórę, kąpiel z tym żelem to 
czysta przyjemność. Zapach jest orzeźwiający, czuć go nawet nie otwierając opakowania.
Zapach również przypadł do gustu moim dzieciom ( 6 i 3 lata) i same chętnie używają go 
do kąpieli. Wiem, że mamy często boją się używać kosmetyków nieprzeznaczonych dla dzieci. 
Tutaj nie ma żadnych obaw, choć każda skóra dziecka jest inna należy podchodzić do tej kwestii
indywidualnie. To Ty droga Mamo decydujesz :) Moich dzieci ten produkt nie uczulił ani nie podrażnił. Podczas używania go przez dzieci nie zauważyłam na ich ciele żadnej wysypki 
czy zaczerwienienia. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz