czwartek, 25 czerwca 2015

Błyskawiczna odżywka MARION

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją błyskawicznej odżywki bez spłukiwania MARION. 




Opis producenta:

BŁYSKAWICZNA ODŻYWKA DO WŁOSÓW SUCHYCH, MATOWYCH, ZNISZCZONYCH.
Specjalnie opracowana dwufazowa formuła daje efekt odpowiednio nawilżonych i zregenerowanych włosów. Zawiera składniki pochodzące z upraw ekologicznych, potwierdzonych certyfikatem Ecocert:
olej arganowy, ekstrakty z hibiskusa i bławatka, które:
  • zapewniają optymalny poziom nawilżenia włosów, chroniąc je przed utratą wilgoci
  • regenerują i odbudowują strukturę włosów
  • nadają włosom miękkość i blask
  • ułatwiają rozczesywanie i układanie włosów zapobiegając ich elektryzowaniu
Odżywka zawiera proteiny jedwabiu oraz prowitaminę B5, które chronią włosy przed działaniem 
szkodliwych czynników zewnętrznych, wygładzają strukturę włosów, zapewniając im zdrowy wygląd 
i jedwabisty połysk.

Sposób użycia:

Przed użyciem wstrząsnąć. Rozpylić na umyte, suche lub wilgotne włosy, następnie dokładnie rozczesać. NIE SPŁUKIWAĆ!
W przypadku kontaktu z oczami, przemyć je dużą ilością wody.

MOJA OPINIA:

Odżywka ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Zanim nie przeczytałam opisu zapach ten przypominał mi zapach kokosu. Zamknięta jest  w plastikowej buteleczce z atomizerem.
 Odżywka ta doskonale ułatwia rozczesywanie włosów. 
Czasami moje włosy po wieczornym myciu rano były poplątane , po użyciu odżywki nie było problemu z ich rozczesaniem. A dodam, że włosy mam dość długie bo sięgają mi do połowy pleców. Włosy po użyciu odżywki MARION są miękkie i przyjemne w dotyku. Nie obciąża włosów, pod warunkiem, że spryskamy nią włosy od połowy długości po końcówki. Użyta u nasady włosów spowoduje ich przeciążenie. Tak jak zapewnia producent włosy po zastosowaniu odżywki nie elektryzują się. Kto ma długie włosy ten wie, że ujarzmienie naelektryzowanych pasm może być uciążliwe. Mi ta odżywka bardzo przypadła do gustu, używam jej codziennie a zużyłam od ponad miesiąca 1/3 buteleczki. Pojemność 150 ml. Cena ok. 7 zł. Naprawdę warta wypróbowania :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz