środa, 24 czerwca 2015

Krem arganowy na dzień i na noc ZIAJA

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o arganowym kremie na dzień i na noc z ZIAJI.
Jakiś czas temu zakupiłam go w drogerii SEKRET URODY.

Opis producenta:

Łagodząco-ochronny krem z naturalnym olejem arganowym. Wspomaga procesy ochronne skóry. 
Poprawia gładkość, nawilżenie i elastyczność naskórka. Zmniejsza zmarszczki oraz zapobiega ich powstawaniu. Działa kojąco na podrażnienia. Skuteczna pielęgnacja już po pierwszej aplikacji 
(wynik potwierdzony badaniami in-vivo). Wzrost nawilżenia skóry o 49%.

Sposób użycia:

Krem nanieść na skórę twarzy, następnie delikatnie wklepać.





MOJA OPINIA:

Konsystencja kremu jest dość gęsta, zbita. Zapach delikatny, nie duszący. Krem przeznaczony jest do skóry bardzo suchej i podrażnionej. Czasami miewam takie okresy, że moja skóra jest przesuszona, staram się ją zregenerować i ten krem doskonale sobie z tym radzi. Krem , który ja posiadam ma pojemność 75 ml, są też opakowania o pojemności 50 ml. Za większe opakowanie kremu zapłaciłam niespełna 11 złotych. Cena bardzo przyzwoita jak za taką pojemność. 
Stosuję go codziennie wieczorem. Ze względu na zawartość oleju arganowego jest on lekko tłusty. Mimo, że jest to krem również do stosowania na dzień ja odradzałabym stosowanie go na dzień. Z tego względu, iż buzia się po nim świeci. Nie polecę go również do stosowania jako bazę pod makijaż. Mimo, że świetnie nawilża ( tu duży plus ) po nałożeniu podkładu na buzię skóra się lekko świeci. Jeśli ktoś lubi taki efekt spokojnie może użyć tego kremu jako bazę. Rozprowadza się go bardzo przyjemnie, bardzo dobrze nawilża. Posiada naturalne pH. Preparat testowany dermatologicznie i alergologicznie. Mimo, że w składzie ma parafinę nie zapchał mnie ani nie uczulił.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz