piątek, 10 czerwca 2016

Zakupowe szaleństwo :)

Witajcie, zmogłam się, porobiłam wczoraj zdjęcia do dzisiejszego postu. Tylko słoneczka nie było i ciężko było złapać ostrość, więc zdjęcia są jakie są...
Dzisiaj pora na przegląd moich zakupów z ostatniego czasu. Zakupów niekosmetycznych, bardziej to przegląd lumpeksowy :) Zapraszam do oglądania.



             Sukienka zakupiona w dyskoncie za 9,90 zł.






                                                        Spodnie marmurkowe upolowane w lumpeksie






                               


        Kobaltowe rurki z ekoskóry Bershka, również zakupione w lumpeksie.




             Rurki Terranova





       Bluza Z.O.Ł.Z.A najlepszy zakup w ostatnim czasie spośród lumpeksowych zdobyczy. Bluza kosztowała mnie tylko 9 zł, w ogóle nie zniszczona, na Allegro widziałam takie same po 70 zł.





                                         Sukienka z Vubu zakupiona na wesele.







                    Do sukienki na wesele szukałam delikatnej biżuterii. Taki komplecik znalazłam na Allegro. Komplet składa się z kolczyków oraz bransoletki. Cena zestawu 24,99.





     Oczywiście mój mąż też szukał jakiegoś fajnego dodatku do stylizacji weselnej. Szukając na Allegro znalazł takie oto spinki do mankietów :)




Sezon letni już tuż tuż, więc zaopatrzyłam się w niebieskie lustrzanki.





Sprawdzając raz wyniki konkursów na Facebooku mój mąż dostrzegł takie oto kubki. Nie grałam o nie, bo stwierdziłam, że i tak będzie zbyt wielu chętnych, dlatego sama zamówiłam sobie taki zestawik.  Cena pojedynczego kubka to 12 zł. Za cały komplet wraz z przesyłką zapłaciłam 40 zł.




A na koniec przedstawiam Wam nagrodę, którą jakiś czas temu udało mi się zgarnąć na Facebooku :) Naprawdę czyni cuda :) mam stópki jak pupa niemowlaka :P


Czy któraś z tych rzeczy wpadła Wam  w oko?











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz