czwartek, 16 czerwca 2016

Majowe testowanie - INTENSYWNY HIALURONOWY WYPEŁNIACZ UST

Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu, który na pewno zaciekawi niejedną z Was. 
Większe usta to marzenie wielu kobiet. Nie każda jednak może sobie pozwolić na zabieg z zakresu medycyny estetycznej. Dlatego warto sięgnąć po kosmetyki, które w sposób bezinwazyjny powiększą nam usta. 

W majowej przesyłce od Michała z Twoje Źródło Urody znalazłam ten oto właśnie wypełniacz do ust.






Obecność tego kosmetyku było dla mnie zaskoczeniem (oczywiście pozytywnym), ponieważ do testów wybrałam ten oto szampon dla męża.

Jakiś czas temu miałam już okazję poznać i wypróbować inny wypełniacz do ust marki DermoFuture Precision, który wygrałam w konkursie na Fb. 



 Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej  i zobaczyć efekty przed i po zastosowaniu intensywnego hialuronowego wypełniacza ust to zapraszam do dalszej części recenzji.


Na początek garść informacji od producenta.

Magicznie INTENSYWNY HIALURONOWY WYPEŁNIACZ UST jest alternatywą dla inwazyjnej metody powiększania ust, sprawi, że już w 5 minut będziesz mogła zachwycać kształtnymi, powiększonymi i zmysłowymi ustami!
Rewolucyjna formuła pozwala w szybki i nieinwazyjny sposób cieszyć się spektakularnie zwiększoną objętością i kształtem ust.
Zawarty w produkcie kwas hialuronowy sprawi, że usta staną się jędrne, nawilżone, a drobne zmarszczki wokół nich zostaną zniwelowane.
Twoje apetyczne usta będą uwodzicielską bronią, której nie sposób się oprzeć!





EFEKTY:

- podkreślenie i zwiększenie objętości ust
- nawilżenie ust
- wzmocnienie koloru czerwieni warg

Sposób użycia:

Kilkukrotnie w ciągu dnia nakładaj preparat na skórę ust, po wchłonięciu możesz użyć ulubionej pomadki lub błyszczyka. Dla pogłębienia efektu używać wieczorem przed snem i rano - przed wyjściem, po wykonaniu delikatnego peelingu ust ( dostępny peeling do ust DermoFuture). Po kilku minutach od pierwszego użycia usta są wypełnione i ujędrnione, nabierają kolorytu. Po 28 dniach stosowania usta stają się powiększone i wypełnione.



SKŁADNIKI:




Opis brzmi obiecująco i zachęcająco prawda? 
A jak się mają te obietnice do rzeczywistości?
Czy zostały spełnione? 
Zapraszam do mojej opinii o tym produkcie.




Wypełniacz zamknięty jest w małej tubce typowej dla błyszczyków czy też kremów pod oczy o pojemności 12 ml. Jest barwy białej, o gęstej konsystencji.






Po pierwszym użyciu tego wypełniacza czułam mrowienie na ustach. Znak, że kosmetyk w ogóle działa. Po kilku użyciach mrowienia już nie odczuwałam.Widocznie moje usta przyzwyczaiły się do składu kosmetyku.
Dobrze rozprowadza się go na ustach. Po nałożeniu na usta czekamy 5 minut na obiecane efekty. 




Usta tuż po aplikacji wypełniacza






Poniżej efekty uzyskane po upływie 5 minut.


















Ja różnicę naprawdę widzę na żywo u siebie, nie wiem czy jest to dość widoczne na zdjęciach.
Usta nabrały bardziej intensywnego koloru. Są mocno nawilżone, ujędrnione a przede wszystkim zmienia się ich rozmiar. Może nie jest to aż tak spektakularny efekt jak po zabiegu powiększania ust u chirurga plastyka, ale efekt jest. I użycie tego wypełniacza jest o wiele tańszą alternatywą na uzyskanie pięknych ust niż wizyta u specjalisty, na który może sobie pozwolić każda kobieta.
Obietnice producenta mają pokrycie w rzeczywistości. Na pewno się nie zawiedziecie. Ten kosmetyk naprawdę działa.
Cena 19,90 zł.




Dziękuję Michałowi za możliwość testowania kosmetyku :) 


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz