poniedziałek, 16 maja 2016

Odżywka do włosów marki Hegron.

Pielęgnacja włosów jest u mnie równie ważna jak pielęgnacja twarzy. Dlatego często sięgam po różnego rodzaju odżywki, maski. Ostatnio skończyła mi się odżywka do włosów bez spłukiwania firmy Marion, dlatego postanowiłam do testów wziąć kosmetyk do pielęgnacji włosów.
Przyznam, że odżywki bez spłukiwania są bardzo ciekawymi produktami. Nie trzeba nic zmywać, dzięki czemu zaoszczędzamy czas a działanie mamy dokładnie takie samo.
Przedstawiam Wam kosmetyk, który testowałam przez ostatni miesiąc i który będę używać zapewne długo, ponieważ jest to ogromna butla :)






Pojemność tej butelki to 500 ml :) wystarczy na dłuuuugooo. Używam jej od miesiąca i uwierzcie mi niewiele jej ubyło, a nakładam ją średnio co 2-3 dni. Wybrałam akurat tą odżywkę, ponieważ jest szczególnie zalecana do włosów po farbowaniu. A ja włosy farbuję i zależy mi na ochronie koloru, który latem szybko płowieje. Butelka jest dość sporych rozmiarów, ale jest wygodna jeśli chodzi o trzymanie jej w ręku. Ma odkręcaną nakrętkę, w środku natomiast nie posiada żadnego aplikatora tudzież atomizera. Po prostu odkręcasz i wylewasz na dłoń odżywkę. I tu było moje rozczarowanie. Brak jakiegokolwiek "korka", z którego można byłoby wycisnąć odpowiednią ilość kosmetyku. W przypadku tej odżywki na dłoń może nalać się nam za dużo produktu. Ale kto, co lubi... Jednym osobom w ogóle nie będzie to przeszkadzało, innym niekoniecznie może się to podobać. I każdy ma do tego prawo. Dla mnie to jest minus.







Plusem tej odżywki jest zapach, który naprawdę mi się podoba.  Po nałożeniu go na włosy jest delikatnie wyczuwalny. 

Opis producenta:

Balsam przywracający włosom naturalną miękkość. Dzięki specjalnej formule odbudowuje strukturę włosów oraz nadaje im elastyczność i blask. Działa elektrostatycznie, zapobiega łamaniu i kruszeniu się włosów. Zalecany do każdego rodzaju włosów, a szczególnie do włosów po farbowaniu. 

Sposób użycia:  nanieść niewielką ilość równomiernie na umyte włosy i wmasować. Nie spłukiwać.


Włosy po zastosowaniu tej odżywki są naprawdę miękkie, kolor tak szybko się nie zmywa. Włosy mam zafarbowane na odcień kakao,  minęło jakieś 2 tygodnie i kolor wygląda tak samo jak w dniu farbowania. Więc tu się świetnie spisuje. Chroni kolor. Co jeszcze zauważyłam to po regularnym stosowaniu moje włosy zaczęły szybciej rosnąć, być może to zasługa odżywki. Jeśli tak to bardzo mnie to cieszy. Ponieważ w lutym naszło mnie na zmianę cięcia i skróciłam włosy. Jednak szybko pożałowałam swojej decyzji, gdy zobaczyłam, że fryzjer ściął mi jakieś 25-30 cm włosów. Dlatego teraz z utęsknieniem czekam aż zapuszczę je do długości sprzed cięcia, by były do połowy pleców. Włosy nie plączą się, z łatwością się je rozczesuje. Jeśli przesadzi się z ilością to niestety włosy będą przyklapnięte, obciążone. Ale tak jest w przypadku każdego kosmetyku do włosów. Przesadzisz - to niestety na własne życzenie masz fryzurę jakby cię cielaczek wylizał :D Jednak odpowiednia, niewielka ilość sprawia, że włosy ładnie odbijają od nasady, łatwo jest je układać. Ja jestem zadowolona z używania tej odżywki. Cieszę się, że jest tak wydajna, bo naprawdę niewielka ilość wystarczy by pokryć nią pasma włosów. Więc na pewno szybko nie zobaczycie na blogu odżywek czy masek do włosów. Muszę zużyć te co mam :) a ja nie lubię gromadzić zbyt dużych ilości masek i odżywek.  
Konsystencja jest gęsta, kremowa. 




Składniki: Aqua, Cetyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Behenoyl PG-Trimonium Chloride, Hexylene Glycol, Parfum, Glycerin, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaaldehyde, Geraniol, Propylene Glycol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid.



Warto wypróbować tę odżywkę, ponieważ jest skuteczna a przy tym tania. Cena opakowania o pojemności 500 ml to zaledwie 8,90 zł. Raczej w tej cenie nie kupicie odżywki o takiej pojemności. 
Szczerze polecam i dziękuję za możliwość testowania.












5 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam odżywki do włosy tej marki. Śliczną ma buteleczkę. faktycznie cena jest rewelacyjna. Ciekawa jestem jakby polubiła moje włosy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, tym bardziej, że cena jest rewelacyjna. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. coś nowego do włosów, gęsta konsystencja
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jej nie polecam. Mialam i dla mnie jest okropna. Przez nią włosy mialam strasznie suche, nie moglam rozczesac, plataly sie okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jej nie polecam. Mialam i dla mnie jest okropna. Przez nią włosy mialam strasznie suche, nie moglam rozczesac, plataly sie okropnie.

    OdpowiedzUsuń