środa, 11 maja 2016

Zakupy kosmetyczne i nie tylko cz.1

Witajcie dzisiaj na blogu pokażę Wam moje zakupy z ostatniego okresu. Już kiedyś na blogu pojawił się taki post. Od tego wpisu minęło trochę czasu... I troszkę się tego nazbierało. Dzisiaj pokażę Wam moje kosmetyczne zakupy, natomiast w następnym wpisie będą to zakupy typowo niekosmetyczne. Postanowiłam podzielić ten post na dwie części, ponieważ byłby tego zdecydowanie za długi post.
W takim razie zapraszam na moje łowy :)



1. Olejek do ciała marki Spa Vintage Body Oil.








Jak wiecie testuję kosmetyki tej firmy i pokrewnych w ramach współpracy. Recenzja tego olejku pojawiła się już na blogu. Bardzo lubię go używać :)


2. Podkład firmy JOKO 





Podkład wygrałam w konkursie na Fb. Jest to podkład matujący. Jego recenzja za jakiś czas ukaże się na blogu. Pachnie jak lody orzechowe z Biedronki :)


3. Farba do włosów Wellaton 




Przyszła wiosna, przyszła pora na zmianę koloru. Farbę, którą dotychczas używałam z Verona Products Professional niestety u mnie wycofali, więc musiałam wybrać coś w zbliżonym kolorze. Kolor jest ładny i intensywny. A odżywka, która jest dołączona do opakowania jest tak świetna, że gdyby była do kupienia w większym opakowaniu to z pewnością bym ją zakupiła. Po jej użyciu włosy ładnie odbijają się od nasady, są miękkie, lśniące i pachną pięknie kokosem :)


4. Korektor pod oczy Eveline




Całkiem nieźle kryje, nie wysusza skóry pod oczami. Cena 11,90 zł.

5. Tusz do rzęs WONDER'FULL Rimmel 



Kupiłam go w Rossmannie, był w promocji, za niecałe 20 zł. Nie skorzystałam z promocji -49%. Kupiłam go wcześniej.

6. Błyszczyk do ust FREEDOM 



Błyszczyk jest w kolorze intensywnej fuksji, śliczny uwielbiam go, choć rzadko sięgam po błyszczyki, tak ten jest ulubionym mazidełkiem do ust. Zakupiony  w PEPCO za 4,99.

7. Szminka do ust FREEDOM



Kolejny kosmetyk marki Freedom. Szminka w odcieniu fuksji, w której czuję się naprawdę dobrze :) zakupiona również w Pepco w atrakcyjnej niskiej cenie.


8.  Szminka firmy Joko 






Przepiękny jasny róż, który bardzo lubię. Cena około 6zł.


9. Konturówka do ust Lovely 




Konturówka zakupiona w Rossmannie zanim rozpętała się promocja macania wszystkiego :) przynajmniej mam produkt nowy, niezmacany. Cena to około 6 zł.

10. Automatyczna kredka do oczu Wibo 



Rossmann cena 7,29 zł.

11. Kredka do brwi Miss Sporty 



Rossmann cena 8,69 zł.

12. Odżywka do rzęs LashVolution



Odżywkę wygrałam w konkursie na Fb. Byłam bardzo ciekawa jej działania :) działa a efekty przed i po pokażę Wam po zakończonej pełnej kuracji :)

13. Bruno Banani Magic Woman






14. Bruno Banani Made for Woman 




15. Matujący lakier nawierzchniowy Bell



Kupiony przez męża w Biedronce za 9,90 zł.


16. Baza pod makijaż Ingrid Cosmetics 



17. Utrwalacz makijażu Pierre Rene





18. Pasta do głębokiego oczyszczania Ziaja Liście Manuka 



I to by było tyle z zakupów kosmetycznych. Wkrótce pojawi się niekosmetyczny haul zakupowy :)






















6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe kosmetyki i naprawdę ich dużo! Super, czekam teraz na recenzję, niektóre znam i stosowałam :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie sporo recenzji :) również pozdrawiam

      Usuń
  2. Ciekawe buteleczki tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) i zapachy przepiękne w sam raz na lato :)

      Usuń