poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Krem do oczyszczania twarzy Nivea Creme Care.

Dzisiaj na blogu przedstawię Wam krem, który całkiem niedawno wszedł na rynek i który bez problemu możecie zobaczyć na drogeryjnych półkach. Mowa o nowości jaką wypuściła marka Nivea. W skład nowej linii wchodzi krem do oczyszczania twarzy, nawilżane chusteczki oczyszczające oraz mleczko do mycia twarzy. Nowości te można było przetestować zgłaszając się do testów na różnych portalach. Mi udało się dostać dzięki portalowi Wizaż.pl. Do testów wybrałam krem. Zaintrygował mnie jako kosmetyk i byłam bardzo ciekawa jego działania.




Nivea Creme Care Krem oczyszczający do twarzy wzbogacony kompleksem NIVEA Creme Care dokładnie a zarazem łagodnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, utrzymuje neutralny poziom nawilżenia skóry. Pielęgnująca formuła z Euceritem, pantenolem i niepowtarzalnym zapachem kremu Nivea jest dostosowana do wszystkich typów cery.



Sposób użycia:

Niewielką ilość kremu nanieś na zwilżoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Wmasuj delikatnie okrężnymi ruchami. Spłucz dokładnie letnią wodą. Idealny do codziennego stosowania.


Krem zamknięty jest w plastikowej tubie z zamknięciem typu "klik". Szata graficzna produktu jest typowa dla kosmetyków marki Nivea, granat w połączeniu z bielą. Całość jest całkiem przejrzysta i czytelna. Konsystencja kosmetyku jest gęsta, kremowa. Zapach przypomina zapach kultowego kremu Nivea stosowanego od kilkudziesięciu lat przez wielu Polaków. Krem jest barwy białej, dobrze rozprowadza się na twarzy. 
Jeśli chodzi o samo działanie to mnie niestety nie zachwycił. Według mnie słabo radzi sobie z oczyszczaniem mojej mieszanej cery. Po umyciu twarzy tym kremem mam wrażenie, że na twarzy pozostaje tłusta warstwa, która sprawia, że czuję iż skóra nie jest dogłębnie oczyszczona. W tym wypadku muszę sięgnąć po żel do mycia twarzy, by dokładnie oczyścić skórę z zanieczyszczeń i sebum. Niby produkt jest przeznaczony do każdego rodzaju cery, ale w przypadku cer tłustych i mieszanych naprawdę słabo sobie radzi. Lepiej na pewno sprawdzi się w przypadku cer suchych i normalnych. Suche partie mojej twarzy świetnie nawilżał, natomiast funkcja oczyszczania mocno kuleje... 

Krem ten na pewno u każdego sprawdzi się zupełnie inaczej. Moja szefowa z ciekawości zakupiła ten produkt i jest nim zachwycona, ja natomiast uznaję go za kosmetyk, który na pewno więcej nie zagości na łazienkowej półce, z powodu słabej skuteczności. A mi zależy na dobrym oczyszczeniu. Skoro krem jest przeznaczony do oczyszczania to według mnie powinien oczyszczać - oczyszczać i to dobrze... A tak to muszę sięgać po inny produkt, by oczyścić twarz. Tracę więcej czasu. 

Oceniam ten kosmetyk krytycznie, co nie oznacza, że dla niektórych z Was może być ulubieńcem i zagości na stałe w Waszej pielęgnacji. Ja bez większego bólu rozstaję się z nim. Dobrze, że udało mi się go przetestować za darmo, ponieważ w moim przypadku zakup tego produktu byłby wyrzuceniem pieniążków w błoto :) 

Cena produktu wynosi około 11 zł.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz