wtorek, 5 stycznia 2016

CelluOFF opinia po zakończonej kuracji

Witajcie, ten wpis miał się pojawić tuż po świętach, ale zawirowania i przygotowania świąteczne zajęły dużą część wolnego czasu, a i z rodzinką trzeba było pospędzać ten czas. Dlatego nadrabiam zaległości i zapraszam Was na ostatni wpis dotyczący kuracji suplementem diety CelluOff.
Moja przygoda z CelluOff dobiegła końca.





Z początku sceptycznie podchodziłam do tego produktu, ponieważ wiadomo jak w większości działają owe preparaty a raczej jak nie działają. I tu miło i pozytywnie się zaskoczyłam. Choć efektów od razu nie dostrzegłam. Czas 3 miesięcy pozwala dostrzec widoczną poprawę i stan naszej skóry.
Ważna jest regularność i cierpliwość, bo efektów nigdy nie otrzyma się od razu, niezależnie czy jest to suplement diety czy kosmetyk pielęgnacyjny czy też nawet ćwiczenia. Na efekt zawsze potrzeba czasu. Pierwsze widoczne u mnie zmiany ku lepszemu pojawiły się już po pierwszym miesiącu łykania preparatu. Skóra stała się bardziej jędrna, elastyczna. Choć dużego problemu z cellulitem nie mam to i tak jest on dla mnie zmorą. Po 2 miesiącach stosowania efekty nie są aż tak widoczne jak po pierwszym miesiącu. Cellulit jest mniejszy, skóra bardziej napięta. Po tych 3 miesiącach mogę Wam powiedzieć, że ten preparat naprawdę działa, jeśli się go stosuje systematycznie. Jestem bardzo zadowolona z kuracji CelluOff. Moja skóra wygląda lepiej niż przed jej rozpoczęciem, a cellulit zmniejszył się, grudek i "dziurek" w skórze jest znacznie mniej.
Szczerze mogę Wam go polecić, a ja zapewne jeszcze sięgnę po niego :)

2 komentarze:

  1. Zapowiada się calkiem dobrze 😊 Ja kiedyś łykałam preparat naturalny oparty na wyciągu z zielonej kawy i herbaty i innych naturalnych ekstraktów niestety nie sprawdził się u mnie , miałam później niezbyt fajne akcje z żołądkiem 😊 Ale picie samej gorzkiej kawy też poprawia metabolizm , najlepiej takiej espresso i to akurat fakt 😊 A nazwy preparatu nie pamiętam niestety 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie pojawiły się żadne problemy z żołądkiem, ale każdy może inaczej się czuć po danym suplemencie.

      Usuń