wtorek, 19 kwietnia 2016

Oczyszczający tonik przeciw niedoskonałościom Mixa

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję na temat toniku marki Mixa.





Na początek przedstawię Wam krótką historię na temat marki Mixa.
Marka Mixa narodziła się w 1924 r. we francuskich aptekach. Nasza pierwsza gama produktów została stworzona do pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry niemowląt. W oparciu o tę ekspertyzę rozwinęliśmy nowe produkty do pielęgnacji twarzy i ciała kobiet w każdy wieku. Ich cechą wspólną jest skuteczność i troska o optymalną tolerancję skóry wrażliwej.


Tonik zamknięty jest w plastikowej butelce z wygodnym wieczkiem do otwierania. Czytałam opinie dziewczyn, którym to otwieranie nie przypadło do gustu. Jak dla mnie jest wygodne, ponieważ posiada taki "dzióbek", dzięki któremu bez problemu za pomocą kciuka otworzymy buteleczkę. 
Opakowanie jest wykonane z przezroczystego plastiku, bez problemu widzimy stan zużycia produktu. Osobiście nie preferuję kosmetyków, w których nie widzę ile produktu zostało.
Zapach toniku jest bardzo orzeźwiający, nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń.

Opis producenta:

Nasz pierwszy oczyszczający tonik bez alkoholu ( dotyczy alkoholu etylowego) ma skład dobrany tak, aby łagodnie usuwać zanieczyszczenia i makijaż, nie wysuszając skóry. Formuła wzbogacona cynkiem zwęża pory, matuje skórę i zmniejsza niedoskonałości dzień po dniu.

Rezultaty - natychmiast - skóra zostaje oczyszczona.

Dzień po dniu - niedoskonałości, rozszerzone pory i błyszczenie zostają widocznie zredukowane.

Zastosowanie: stosować rano i wieczorem. Nakładać wacikiem na oczyszczoną i osuszoną skórę twarzy. Wstrząsnąć przed użyciem. Płyn może zmętnieć, co nie wpływa na jego skuteczność.




Tonik przeznaczony jest dla skóry tłustej z tendencją do niedoskonałości. Nie powoduje powstawania zaskórników, hipoalergiczny, bez parabenów. 


Moja opinia:

Tonik doskonale oczyszcza twarz z zanieczyszczeń. Skóra jest miękka, bardziej elastyczna. 
Mimo, iż demakijaż wykonuję bardzo dokładnie to na mojej twarzy w rozszerzonych porach pozostają jeszcze resztki zanieczyszczeń i sebum, dzięki zastosowaniu tego toniku reszta zanieczyszczeń zostaje dokładnie usunięta. Cera wygląda  na zdrowszą, bardziej promienną.
Co do obietnic producenta różnie to wypada. Matować - matuje. Nie wystąpiło u mnie nasilenie i powstanie nowych wyprysków, mimo iż ostatnio moja cera szaleje. Jeśli chodzi o zwężanie porów, to tutaj nie zauważyłam spektakularnego efektu. Może nieznacznie się zmniejszyły, ale według mnie to bardziej zasługa stosowanego serum na rozszerzone pory z Dermedic niż tego toniku.  Po użyciu tego toniku skóra nie jest ściągnięta.
Cena w Rossmannie 19,99/200ml.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz